6 Kasım 2008 Perşembe


ZOR GÜNLER
Benden önce söylenmiş sözleri haklılığına kızdığım oldu zamanında Ama inandığımda Ömrümde her şarkı; başka bi kapı açtı. Bu şarkının ardında sen, Bu kapının ardındaysa; Benden önce söylenmiş sözler vardı.
Seçtiğimiz hayatlar mı bunlar? Seçtiklerimiz mi? Bunca yokluk, Bunca kırıklık, Bunca acı. Seçtiklerimiz evet. Hayat bu sevgilim!"Çoktan seçmeli." Senin aşkın sa; bir dönem ödevi.
Bir şarkı tuttum sevgilim, Bi kapı açtım ikimize, İkimiz çokmuşuz meğer bu resme. kapatmadan bu kapıyı yinede Bu yaralar bereler SANA dır. Bileler. .
Çok canım yanıyordu, Gördüklerimden Ve göreceklerimden. Benim kanayan dizlerim yoktu hayatta bi tek, Benimde kanattıklarım vardı elbet. Ezdiğim kumlar Ve geçtiğim yollar Hala gölgemi taşıyorlar. Hani demiştim ya en başında; Ne ayrılıklar, Ne aşklar, Ne başlangıçlar diye Yani Demem o ki; Çok zor günler geçirdim vaktiyle.
Çok zor günler geçirdim vaktiyle; Kalbimde firari endişeler Nihayetinde; aşık olmak çok zormuş yar sana!
Bu şarkı sadece benimdi sevgilim Ve ben büyük bahçeler istemiştim ikimize. Yazmışsın ya; "Onu sevebileceğimi düşünmüştüm" diye, İşte o günden beri Belkide bu yüzden sadece, Bu yaralar bereler SANA ydı. BİLELER! Göreler Aşkımı. Şahidim Gökkubbe...

5 yorum:

Haccecan dedi ki...

İclal Aydın okumuştu bu şiiri, Servet KOCAKAYA ise eşlik etmişti fon müziginde.

not. Servet KOCAKAYA ismi aklıma gelmedi, işin içinden çıkamadım kızkardeşimi arayıp sordum "KEKE" türküsünü söyleyen kimdi diye :D

HüseyinSYK dedi ki...

Güzel sözle ve şiirsel yazım tarzı ben daha gelişmişini deniyorum yakında örneklerini göndereceğim..Kendi bloğumda yayınlanacaklar..

Bende severim iclalı ve Servet Babaannemin memleketlisidir. Aynı dönemde Hacettepedeymişiz..Bölümlerimiz yan yana..
:))

Haccecan dedi ki...

Babaanneniz Servet'le hemşo ve siz onunla aynı üniversiteyi bitirmişsiniz hatta bölümleriniz yan yana. İnanmıyorummmmmmmmmm

bi imza şeyettirirsiniz artık :D

(kaile almıyosunuz demi)

HüseyinSYK dedi ki...

:))

Unknown dedi ki...

Daha önce okumadım yada İclal AYDIN'dan dinlemedim :) Ama güzel bir şiir..